Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

HUOMENTA

8/29/12

HUOMENTA


asdfghjk

Mä oon nykyään maailman huonoin bloggaaja. Saan aina siirrettyä kuvat tähän tekstipohjalle, mut sit pyörittelen tätä tekstipuolta puolisen viikkoa, kun en vaan saa mitään tekstiä ulos. Blaa.

Tästä ois voinu tulla aivan ihana päivä. Mulla oli aamulla vaan liikkatunti, pääsin jo tunti sit kotiin ja mulla ois koko päivä aikaa tehdä kaikkee kivaa, mut koska oon idiootti, niin oon jättäny äikän ja enkun yo-harkkaesseet viimetippaan ja ne on nyt tän mun vapaapäivän ohjelma! Ylppäreihinkin täytyis lukea ja ruokaa tehdä, mut flunssa painaa päälle ja ulkona on harmaata ja sataa vettä. Tekis mieli vaan käpertyä peiton alle kattomaan New Girliä (mun uus lempparisarja, Zooey Deschanel ), nukkumaan kirjotusten ohi, selailemaan nettikauppoja ja syömään mutakakkua nälkääni. Ehkä huomenna on parempi päivä..

PS: Niinku varmaan osa onkin jo huomannu, ni mä uudistelin tylsyyksissäni tätä ulkoasua. Se kokovalkonen on ollu niin kauan et alko kyllästyttämään, saa nähdä kauan mä tätä jaksan pitää mut ainakin tällä hetkellä tää näyttää musta jotenkin paljon ryhdikkäämmältä!

96 Comments:

Blogger Anna said...

Heippa!
Tykkään sun blogista, sitä on kivaa lukea ja tykkäsin sun blogin etusivun formaatista. Kaikki oli valkoista ja simppeli.
Kertoisitko mistä saisin sellaissen simppelin css?

-Anna

p.s onnea yo-kirjoituksiin

10:30  
Blogger Annika said...

Niin minkä simppelin css? :-D

10:31  
Anonymous Anonymous said...

Oot tosi kaunis!

-A

10:42  
Blogger Jessika said...

Moikka! Löysin vasta eilen takasin sun blogii, luin illoni sitä vanhaa tiuhaan :) Pari kysymystä:D a) Miksei sulla oo kameraa yhyyy otit aina niinhienoja kuvia! jaa b) asutko sun poikaystävänkaa yhessä vai vielä kotona?

Tsemppiä päivään ja kirjotuksiin!

11:11  
Blogger Annika said...

Kamera meni joskus mun siskon käytössä rikki, se sai sitten uuden omaksi eikä mulla ole varaa ostaa ikiomaa uutta kameraa ja joo, asun mun poikaystävän kanssa yhdessä.

11:22  
Anonymous Anonymous said...

onks sun pakko kokoaja lesoilla noilla sun applen tuotteillas vitun kermaperse

11:59  
Blogger Emilia said...

Ihana tuo kello :)

12:07  
Blogger Annika said...

Kiitos todella kypsästä kommentista! :-) Mä näen mun koneen ihan samanlaisena läppärinä kuin mitä muutkin kannettavat, joten en oo valitettavasti ajatellut asiaa tolta kannalta ja tämän postauksen oikeen alareunan kuvassa kuvasin tota New Girl-sarjaa, en mun konetta. Ensikerralla otan sitten vaikka screenshotin sarjasta tai haen kuvat netistä.

12:13  
Blogger Annika said...

Kiitos A! :-)

12:13  
Blogger heidi said...

tulihan sielt ihan järkevää tekstii, onks toi new girl millanen sarja? :) ps. mul on iha samat fiilikset kirjotuksist ku sul, nukkuispa vaa niidenki ohi.. :D

12:19  
Blogger Annika said...

Se on ihan sika hyvä, varmaan eka sarja tyyliin Frendien lisäks mis mua oikeesti välillä alkaa naurattaa ihan ääneen! :-D välillä kyl ärsyttää ku se Zooey Deschanelin hahmo on niin idiootti haha

12:24  
Anonymous Anonymous said...

öhöm, tosta hädin tuskin näkee että se on Applen kone? wtf :D oikeesti mä kyl säälin sua, musta tuntuu että sulla on yhet ärsyttävimmistä anoista blogihistoriassa.... kiva ettet ota niitä tosissas!

12:26  
Blogger Annika said...

Joo mustakin välillä tuntuu samalta.. :-D mut onneks niitä kivojakin on!

12:27  
Anonymous Anonymous said...

Vanha annika oli sata kertaa kivemman olonen, kuvat oli tuhat kertaa parempia, tyyli oli miljoona kertaa omaperäisempi ja postaukset oli ziljoona kertaa kaikkee muuta ku tylsiä! Ja joo, tiedän että kukaan ei pakota mua lukee tätä ja että ihmiset muuttuu, mut joka tapauksessa oot nykyää iha outo ja kauhee diiva, oot muuttunu vaa huonompaan suuntaan. Ehkä se atte ja sun entiset kaverit oli sulle sittenkin parempaa seuraa ku vilu ja sun nykyiset kaverit..

12:38  
Blogger Annika said...

Kiitos tosi kivasta kommentista! :-D
En voi sille mitään jos oon mielestäsi ollut ennen blogin kautta mukavamman oloinen, kuvat oli varmasti parempia kun omistin kameran (jos teillä on varaa ostella sellaisia jatkuvasti, niin otan kyllä ilomielin vastaan, sillä mulla ei ole), tyyli omaperäisempi.. niimpäniin (sillon se nimittäin oli kaikkea muuta ku omaperäinen, kaikkihan pukeutui samalla lailla ruutupaitoihin ja kangaskasseihin :-D) ja postaukset varmasti mielenkiintoisempia ku olin nuori yläasteelainen ilman minkäänlaisia velvoitteita. Nyt tässä vaan on hieman suurempaakin murehdittavaa kuin mielenkiintoisten postausten tekeminen kuten esimerkiksi kodin hoitaminen, pitkien koulupäivien istuminen ja koulusta selviytyminen, ylioppilaskirjoituksiin lukeminen jne, ja tollaset jutut mä nään valitettavasti tällä hetkellä vähän tärkeemmäksi mun elämän kannalta, kuin tyytymättömien lukijoiden miellyttäminen. Sitä kutsutaan kasvamiseksi ja aikuistumiseksi.

Ja mun kavereita ei tarvitse arvostella täällä kenenkään tuntemattomien toimesta, tiedän kyllä varmasti itse kaikkein parhaiten ketkä on mulle sopivaa seuraa ja nyt mulla on juuri oikeet ihmiset ympärillä.

12:51  
Anonymous Anonymous said...

counter strike source :DDDD

12:52  
Blogger emma said...

new girl on mun lemppari kans! (:

13:01  
Blogger laura said...

i have to say että oot kyllä ylivoimaisesti mun lempparibloggaaja :-D vaikka monet on sillee yhyy vanha blogi oli kivempi niin musta tää on paljon huikeempi nykyään! ja parasta kun oon sun kanssa samoissa elämänvaiheissa: kirjotan enkun (ja bilsan) nyt syksyl ja kauheen pitkät koulupäuvät painaa päälle niin tuntuu himokivalta lukee näitä sun juttuja kun ne on OIKEESTA elämästä. ei sillä etteikö fashionblogit jne olis kivoja, mutta on musta ainakin mielekkäämpää lukee tällasia :-)
haha sori melkein kilometriviesti mutta tsempit sinne viimisii luku-urakoihin ennen kirjotuksia!!

13:08  
Blogger hyrrra said...

Näyttää tosiaan ryhdikkäämmältä ! :)
Mutta hei, mikä sivupohja sul on tässä, kun mulla on aina ongelmia kaikkien kanssa :d ?

13:15  
Anonymous Anonymous said...

onks sul ruskeet silmät ? vai nääks mä väärin :D Mut ihanat silmät kuitenki:)

13:21  
Blogger Satu said...

äääh ärsyttää ku kaikki tullu valittaa sulle joka asiasta :D kiehun tääl jo sun puolesta.. Mut pakko sanoo vastapainoks et tää blogi on ihan mahtava ja vaikka teetkin lyhyitä postauksia niin mä ainakin tykkään niistä ihan täysii :)

13:22  
Anonymous Anonymous said...

oot ihana :) tsemppiä ylppäreiden ja kaiken muun kanssa! sit ky ylppärit on ohi nii kaikki taakka vaan putoo harteilta!
ps. tosi kivoja vaatteita ja nää iphonekuvat kelpaa hyvin :)

13:22  
Blogger Annika said...

Sitä pohjaa ei enää oo ku oon tehnyt tän sillon pari vuotta sitten :-( Haluisin testailla niit uusia mut en uskalla jos tää häviää kokonaan..

13:40  
Blogger Annika said...

Ei ole, näyttää vaan tos kuvassa siltä! :-D

13:40  
Anonymous Anonymous said...

tuli vaan mieleen, jos kerta sun kamera meni rikki siskosi käytössä, miksi hän saa uuden omaksi?

13:42  
Blogger desorden said...

Kivat korut tossa vasemman alakulman kuvassa :)

13:55  
Blogger Annika said...

En mä tiedä.

13:55  
Blogger Laura said...

ihana toi musta paita ! :-)

14:09  
Anonymous Anonymous said...

Kenen toi iPad on? Onks se sun? Mäki haluun :)

14:52  
Blogger Reetta said...

Ekaa kertaa kommentoin. Muistan ku aloin ekan kerran lukemaan sun blogia 2010. Sun ansoista innostuin H&M:ämmän vihrestä baseball takista, ja Ihanaa ku aloit taas bloggaamaan. Sulla ja sun siskolla on aivan ihanat blogit jatkaa samaa mallia! :)

15:04  
Blogger Unknown said...

i love your Blog ♥

http://alienbloog.blogspot.de/

15:28  
Blogger Anniina said...

oot niin täydellinen! voitko linkata sun siskonkin blogin tähän? :)

15:50  
Anonymous Anonymous said...

hahah sulla näitä vittuilijoita riittää :D ei jumalauta, hankkikaa elämä, menkää kiljumaa ulos mut ei teidän pahaa oloo tarvii tulla annikalle vittuilee! sulla on aivan ihana kello, mistä se on? ja mun mielestä sulla on mahtava blogi, sellanen johon ei kyllästy ja kuvat kivoja ja piristävä!! tsemii kirjotuksii :)

16:20  
Anonymous Anonymous said...

voi annika! susta on ihan tosissaan tullut tosi kypsä, melkeen tän blogin perusteella pystyy jo sanomaan. osaat vastata hyvin välillä ihan hurjan ilkeisiinkin anokommentteihin! sun blogi on ihanan piristävää luettavaa. luulen että anot on susta muutama kolme vuotta nuorempia ja sanoo ilkeyksiä ajattelemattomuuksissaan ja siinä ettei oikeesti ymmärrä millaista tämä opiskelijaelämä on. oot hurjan kaunis ja aito :-)

16:21  
Anonymous Anonymous said...

Aivan ihana toi piikikäs rannekoru! :)

16:21  
Blogger emilia said...

Musta tuntuu et sulla ja siskollas on kyl tosi kypsii lukijoita kommenteista päätellen.....vois ihmiset pari kertaa miettii mitä tänne kommentoi, naurattaa/ärsyttää noi anot ku kommentoi vaa vittuilaaksee tai valittaaksee, katkeruus paistaa läpi ! ps _mun_mielestä_ sulla on ihana blogi! :-)

16:28  
Blogger freedumb said...

ää miksei mulla näy niitä ulkoasun muutoksia :D tai sit oon ihan sokea...

16:30  
Anonymous Anonymous said...

Zooey on kyllä niin sulonen ja koko ohjelma on niin hauska! Oon ite kattonu kaikki jaksot ja ne on niin huvittavia :-) Uudet jaksot alkaa syyskuun aikana (siis amerikan tahtiin), joten niitä odotellessa! Miten sulla on muuten koulunkäynti lähteny käyntiin? Niin rasittavaa, ku pitää lukee yo:hon, tehä läksyi ja kohta taas koeviikkoki.. Mut onneks enää kaks jaksoo tän jälkeen! Ootko miettiny yhtää mitä teet lukion jälkeen? :-)Ps. Sulla on kaikista kivoin blogi ikinä, et tiiä miten ilonen olin kun näin, että olit jatkanut tätä! Rakastan myös tyyliäs ja tietty tota ylinättiä nassuas!

16:57  
Anonymous Anonymous said...

Heii mistä toi sun kultanen rannekello on? Se on tosi kiva :) ja oon iha koukus sun blogii! Jatka samaa mallii :)

17:14  
Blogger Elina said...

mistä toi jenkkilippuhuivi on hei? haluun tollasen so bad! :)

17:26  
Blogger Elina said...

Toi New Girl on tosi hyvä sarja! Jess on niin ihanan hölmö ja ne jätkät kyllä myös :D

17:28  
Anonymous Anonymous said...

mun mielestä sun pitäis jättää kaikki noi ilkeilykommentit julkaisematta! uskoisin ihan oikeesti että ne loppuis kyllä jossain vaiheessa melkeen kokonaan ku ne vaan tajuu että sä et vastaa niihin. tsemppiä, sun blogi on parhain :-)

17:52  
Anonymous Anonymous said...

Oi toi kultanen rannekoru on ihana!:)

19:09  
Anonymous Anonymous said...

sulle sopis iha mielettömän hyvin ruskeat silmät! vau mikä upeus sä olet :-)

19:14  
Anonymous Anonymous said...

Siis css on sellasta koodia vähän niinku html

19:27  
Anonymous Anonymous said...

hahaha pistit ton (mukamas) ruskeesilmä kuvan vaan siks että sun ne lukijat jotka ei jaksa lukee kommentteja ni luulis että sulla on oikeesti ruskeet silmät. ihan samanlainen ku saraki

19:58  
Blogger Annika said...

Täh? :-D haha, eiköhän ihmiset jotka on lukenu mun blogia enemmänki ku tän yhden postauksen verran niin oo nähnyt että mulla on siniset silmät.

20:05  
Anonymous Anonymous said...

no ei kyllä välttämättä kaikki tiedä koska esim saranki silmät on eriväriset eri päivinä..

20:22  
Anonymous Anonymous said...

vastasit jotenkin tosi ihanasti tohon yhteen ilkeeseen anokommenttiin jossa arvosteltiin sun poikaystävää ja kavereita! tai siis tää osio ''Ja mun kavereita ei tarvitse arvostella täällä kenenkään tuntemattomien toimesta, tiedän kyllä varmasti itse kaikkein parhaiten ketkä on mulle sopivaa seuraa ja nyt mulla on juuri oikeet ihmiset ympärillä'' oli jotenkin herttanen ku puolustat noin sun kavereita!:) blogin perusteella oon saanu ite sun poikaystävästä ja kavereista ihanan kuvan, joten musta tuntuu että ton anonyymin takana on vaan joku kade pikkutyttö!

20:34  
Blogger Annika said...

Mun, niinkuin kenenkään muunkaan normaalin ihmisen, silmät ei vaihda väriä päivästä riippuen. Valosta riippuen ne saattaa näyttää vähän eri sävysiltä, mut ei silmät voi vaihtaa väriä noin vaan.

20:35  
Anonymous Anonymous said...

näytät ihan järkyttävältä pissikseltä tossa ekassa kuvassa!!:D miks nyrpistät sun suuta tollee??? minne on kadonnut aito ja nätisti hymyilevä annika?:((

20:37  
Blogger Annika said...

En tiedä, kai mun hymy on sitten "järkyttävä pissiksen nyrpistys" :-D haha

20:38  
Anonymous Anonymous said...

hei millä ohjelmalla sä lataat tekstitykset noihi kaikkii sarjoihin mitä lataat koneelle? =)

21:28  
Blogger Annika said...

Etsin sopivat googlen kautta ja lataan ne millon mistäkin mistä sattuu vaan löytymään mätsäävät mut en siis lataa niitä millään ohjelmalla! :-)

21:30  
Blogger Annika said...

Ulkomailta :p

21:30  
Blogger Annika said...

Ur&Pennistä :-)

21:31  
Blogger Annika said...

Tässähän tää, ei kovin kummosesti.. :-D tää eka jakso on kyl ollu aivan ihana ja mulla on koeviikolla vaan 2 koetta<3 Pidän lukion jälkeen luultavasti välivuoden ja mietin rauhassa että mitä mä haluun sitten tehdä.

21:32  
Anonymous Anonymous said...

ihanaa ko bloggailet taas ! :))

22:07  
Blogger Julia said...

minkä kautta lataat kuvat bloggeriin? mietin vaan et miten saat noista iphonekuvista noin isoja, että onko sun pitäny säädellä niitä kuvan korkeutta jne html-jutusta vai pitääkö tehä jotain muuta? oon yrittäny kaikkeni, yrittäny ite arpoo niitä lukuja etc mut ei onnistu :(

07:42  
Blogger annieveliina said...

Annika ihanan näkönen toi sun aamupala (jos se on aamupala?) :DD! Hedelmiä ja mutakakkua, ei vois olla parempaa :) Ja mistä sää katot tuota new girliä ku en muka oo onnistunu missää törmäämään siihe?! :)

ps. ja käyhä kattoo mun blogia jos joskus kiinnostaa tylsät oulun kuulumiset :--)

14:08  
Anonymous Anonymous said...

mä en nähny sussa ja sun äitissä mitään samaa! näin teijät karismassa, taijat olla isukin näkönen:)

14:36  
Anonymous Anonymous said...

Osaatko nyt sanoa et mikä oli tän kesän biisi? :-) Ku kesän alussa sanoit että sen pystyy sanoa vasta kesän loputtua!

15:41  
Blogger Annika said...

Ei me ollaakkaan äitin näkösiä vaan just isin, haha! :-D

15:41  
Blogger Annika said...

Hei vitsi, mä en oo tienny et sullaki on blogi! Kiva päästä lukee vähän Oulunki kuulumisia :-)

Ja joo paras yhdistelmä ever, mutakakun kanssa mikään ei varmaan voi olla pahaa.. :-D ja mä oon ladannu New Girliä netistä mut se alkaa vissiin nyt ihan lähiaikoina Subilla kun sen mainokset pyörii siellä kokoajan!

15:43  
Blogger Annika said...

Flickrin kautta :-) ja muokkaan kuvan korkeudet kuvanmuokkausohjelmalla, mut ihan Blogger-appsillakin saa muutettua kuvien kokoa (tyyliin "Pieni", "normaali" ja "suuri")

15:44  
Anonymous Anonymous said...

noita huiveja sai myös kävelykadulta suomessa :)

16:10  
Anonymous Anonymous said...

Tiiätkö et tartteeko äikän yo-kirjotuksiin lukee kurssivihkojaki vai riittääkö käsikirjan lukeminen?:)

16:23  
Blogger Julia said...

ku mulla niistä iphonen kuvista tulee sellasia suorakaiteen muotosia, tosi ohuita viakka laitanki sen suurimmaksi maholliseksi tosta valikosta. eli millä ohjelmalla muokkaat niitä kokoja? :)

17:57  
Blogger Annika said...

Mun kuvat on Instagrammilla otettu joten ne on siks neliön muotoisia. Kuvien kokoa voi muokata ihan millä vaan kuvanmuokkausohjelmalla.

18:00  
Blogger Annika said...

En tiedä :-)

18:00  
Blogger Annika said...

Nost3 & Protro-Paska kesä.. :-D ei vaan, jos täytyy joku ehdoton valita niin Brädi ft. Redrama-Lämpöö koska siitä on niin kivoja muistoja tältä kesältä.

18:01  
Blogger Julia said...

sori ku vielä kyselen, mut mulla on myös instagram ja oon huomannu et ne kuvat mitä oon sillä ottanu instagramiin niin on myös neliönmuotosia koneella, mutta entä jos en haluu laittaa sitä kuvaa instagramiin vaan tallentaa vaan sinne kuviin et voin lisätä sen blogiin, niin miten se tapahtuu? kiitos hulluna jos jaksat kertoo!

18:11  
Blogger Annika said...

Lisäämällä Instagrammiin ja poistamalla sen jälkeen sieltä.

18:36  
Anonymous Anonymous said...

En tiedä miksi mutta sait mut nauramaan lauseella 'kaikkihan puheutui ruutupaitoihin ja kangaskasseihin'. Tuli mielikuva ihmisistä kävelemässä kangaskassit _päällä_........

18:40  
Blogger Julia said...

kiitos ihan hirmuna :)

18:40  
Blogger Anastasia said...

oon seurannu jonkin aikaa sun blogii ja tykkään tästä paljon :)

http://lifeismadeofsmallmomentslikethis.blogspot.fi/

19:21  
Blogger meirami said...

I'm nowadays the worst blogger in the world. I always get pictures transferred into this text field but then dwell on the text part for half a week cause I just can't get any text out. Blah.

This could have become a lovely day. I only had a P.E. lesson in the morning, I got home already an hour ago and would have the whole day to do all nice things, but because I'm an idiot, I've left my training essays of English and Finnish to the last minute, and now they're my plan for this day off! I should also read for matriculation exams and make food, but I feel like getting cold and it's grey outside and raining. I'd just like to curl under my covers and watch New Girl (my new favourite serie, Zooey Deschanel ♥), to sleep over the matriculation exams, browse webstores and eat mudcake to my hunger. Maybe it will be better day tomorrow..

PS: As some of you may have noticed, I was bored so I renewed this layout. I've had that completely white version for such a long time that I got fed up with it, let's see how long I'll want to keep this but at least at the moment this looks much more dynamic to me!

01:29  
Blogger Noora said...

Nam, mutakakkua! Sun blogin kuvia katellessa tulee usein nälkä kun on kaikista herkuista kuvia.. :D

10:22  
Blogger Tytti said...

Ah new girl on ihan paras!ootko kattonut tyhjätaskuja (2 broke girls,muistaakseni enkuks) tykkääään! Harmi et jaksot loppu kesken .. Ja kyssä,tiiätkö loppuks kosto tohon jaksoon 22 reckoning? Et ei ois jenkeissäkää tullu viel kakkos kautta. Joko oon netistä ettiny vääriltä sivuilta tai sit 2tuottaria ei vielä ole.:)

11:50  
Blogger Anna said...

voi mukata html:llää tai css. okei, eli et tiedä.

11:55  
Blogger Annika said...

En tiedä, mä oon itse muokannut html-koodini alusta asti mieleisekseni :-)

13:42  
Blogger Unknown said...

My lovely song <3 www.twocoffeeplease.blogspot.com

00:19  
Anonymous Anonymous said...

Pakko vastata, että Revengen kakkoskausi ei ole alkanut vielä jenkeissäkään :)

11:21  
Blogger maria said...

kivat nää kollaasit:) tykkään kovasti sun kellosta!

13:09  
Anonymous Anonymous said...

ootsä leikannu hiuksia? sopii sulle:) kiva blogi oot tosi nätti tyttö!

15:21  
Anonymous Anonymous said...

hui kuinka paljo lukijoita :o anna puolet noist mulle hhahah :D ahistaaks sua välil ajatus siitä kui moni lukee sun blogii tai joudutko suunnittelee jokaisen postauksen sillee tarkasti vai annatko vaa mennä ? :) annika oot ihana ja kaunis jee tiiät sen varmaa itekki :) olis iha huippuu tutustuu suhu ! oot iha ku joku julkkis ja varmaa aika moni aattelee näin ! ei mut oikeesti, mieti kuinka moni ihminen seurailee sun elämää blogin kautta :D mutta joo eipä sitte muuta .. haluun pistää tähä viel pari kysymystä :)

1. tykkäätkö matkustella ja missä maissa haluisit käydä ?
2. mikä on sun suurin unelma ?
3. mitä kaikkee haluut sun elämässä saavuttaa ?
4. mitä sun unelmatyöhön kuuluis ?
5. ootko tyytyväinen ittees ja mihin oot ittestäs tyytyväinen ?
6. mitä haluisit muuttaa sun elämässä ja itessäs ?
7. mikä on sun lempiruoka, juoma ja herkku ?
8. mikä on sun lempibiisi tällä hetkellä ?
9. paljon suunnilleen käytät rahaa vaatteisiin kuukaudessa ?
10. mitä vaatteita haluisit ostaa nyt ?
11. mitä kuuluu ? :)

IHANAA SYKSYÄ SULLE ! <3 t. ihana anonyymi

17:36  
Anonymous Anonymous said...

Mistä muute tilasit sun vanhojen tanssi puvun, paljo makso ja olitko tyytyväine?

01:49  
Anonymous Anonymous said...

haha luin vanhoi miss mixejä ja bongasin sut neljä vuotta vanahasta lehestä, olit johonki koulu galluppiin vastannu :-D tai no ainaki siin oli sun nimi ja lahti paikkakuntana ja näytti sulta!

10:27  
Anonymous Anonymous said...

annikan mummi vissiin teki sen :)

11:10  
Anonymous Anonymous said...

Järjestääks teijän lukoin oppilaskunta jtn bileitä? jos järjestää ni tykkäätkö käydä niis? :)

13:51  
Anonymous Anonymous said...

kauan ootte seurustellu vilun kanssa? :) oot älyttömän kaunis !

14:13  
Blogger Annika said...

Reilut puolitoista vuotta :-)

14:31  
Blogger Annika said...

Ei, meil ei oo ollu yksiikään "lukiobileitä" jotain wanhojen jatkoja tms lukuunottamatta :-D tänävuonna järjestetään kyl abeille 69 aamun bileet!

14:32  
Anonymous Anonymous said...

mistä noi punaset housut on ja entä toi amerikan likku huivi?:) sika mageet

21:14  
Anonymous Anonymous said...

tylsää ku et vastaa tähän kommenttiin höh :( no mut hyvä vaa et sul on muutaki elämää ku nää kommentit haha :)

00:18  
Anonymous Anonymous said...

oot tehny jo muutaman postauksen ja sanoit että vastailet parhaasi mukaan kysymyksiin ja tossa olis 11 kysymystä jotka olis kiva tietää ja noi on asiallisia ja sillai :) toivottavasti kerkeet vastailla ettei tarvii uusiks laittaa samaa :D

21:17  

Post a Comment

-17 years old
-Lahti, Finland
-Instagram: annikaollila
-Canon 650D + 50mm f1.8

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home