Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

ANSWERS PART 3

7/10/12

ANSWERS PART 3

Ja tässä loput vastaukset pilvisen tiistai-aamun kunniaksi! Huh että jaksoittekin laittaa paljon kysymyksiä, en olis ikinä uskonut et niitä tulee tollanen vyöry! :-D no, jos nyt sitten olisitte saaneet teidän kysymyksiinne vastaukset ees pikkuhetkeksi. Jos jäi vielä jotain niin laittakaa tähän kommenttiboksiin ja vastaan niihin sitten siellä.

Pystyisitkö luopuun helposti enää tästä bloggailusta? En usko että voisin, tähän jää tosi helposti koukkuun! Vaikka pitäis millasen tauon, niin aina tekee mieli palata :-D
Onko sun vanha blogi vielä jossain näkyvillä/luettavissa? Ei ole, tää on samalla myös se mun vanha blogi, josta mä vaan pyyhin pois kaikki vanhat postaukset ja aloitin puhtaalta pöydältä.
Lempipaita? Hmm tää on paha, ne vaihtuu mulla varmaan päivittäin mutta tällä hetkellä pari samanlaista ja eriväristä H&M:n uutta toppia!
Farkut vs. chinot/muut kangashousut tms? Farkut, en vaan jotenki osaa enää käyttää chinoja.
Minkäikäisenä sait kännykän kun olit pieni? Ja mikä se oli? Sain 6-vuotiaana puhelimen, kun menin kouluun ja aloin samalla käydä yksin pianotunneilla keskustassa. Se oli varmaan joku perus 3310-tyylinen, mutta sillon kyllä tosi hieno! :-D
Jos sun pitäisi "luoda" itsellesi yksi järjestelmäkamera lisäosineen, niin mikä se olisi, jos sen pitäisi sisältää; runko, yksi objektiivi ja yksi lisäsalama. Apua, en oo nyt vähään aikaan ees katellu mitään kamerajuttuja niin en osaa sanoa! Nooo näin realistisesti ajateltuna, se Saran Canonin 1100D on ihan perushyvä runko, objektiiveista varmaankin 50mm f1.4 ja salamoista nyt en muutenkaan hirveesti tiiä, mut meidän Nissinin Di622 on ihan ookoo. En myöskään pistäis pahitteeks jotain Canonin 5D Mark II-tyylisiä kameroita ja objektiiveja, mut en viittiny sanoo niitä tähän kun en tarvitse tollasia superhyviä kameroita mun tarpeisiin :-D
Voitko kertoa sen sivun mistä katot esim pretty little liarsia? En valitettavasti ala neuvomaan täällä mitään latausjuttuja.
Eiks sulla oo enää järkkäriä kun ei tuu kun puhelinkuvia? Ei ole niinkuin tosta kommenttiboksin yläpuoleltakin voi vaan lukea kun aukaisee silmät, mulla ei ole enää kameraa :-D
Missä haluut asua tulevaisuudessa? Suomessa vai ulkomailla? Haluun varmaan jossain vaiheessa asuu ulkomailla, mut uskon että palaan kuitenkin loppujenlopuks aina Suomeen.
Kuinka vanha on sun poikaystäväsi? 19!
Millaista ruokavaliota noudatat? Sellasta "syön mitä mieli tekee, jopa silloin ku ei olis edes oikeesti nälkä"-ruokavaliota, en tiiä ootteko ikinä kuulleet? :-D eli siis en noudata mitään ruokavaliota. En syö kovin useesti roskaruokaa (koska mun tekee pahaa tuhlata rahaa siihen), mut en mä sitä välttelekkään koska se on hyvää haha.
Kuinka paljon treenaat viikossa ja miten? Nyt kesällä en oo hommannu salikorttia, koska oon ollut niin paljon töissä, enkä oo halunnu tuhlata mun vähääkin vapaa-aikaa jumpissa käymiseen. Kyllä sitten syksyllä koulun alkaessa taas kerkee! Ja käyn pelkästään jumpissa, yleensä 5-6 kertaa viikossa.
Missä jumpissa yleensä käyt? Mun lemppareita on cx, combat ja pumppi ja niissä käyn useimmiten.
Paljonko käytät vaatteisiin rahaa kuukaudessa? Riippuu ihan kuukaudesta, jos en varsinaisesti tarvii mitään niin korkeintaan 100€, välillä taas reilusti enemmän.
1111
Kuinka usein sulla tulee riitaa sun kavereitten kanssa? Tosi harvoin, en edes muista millon oltais riidelty viimeksi :-D ja jos riidellään niin se kestää korkeintaan päivän.
Missä näistä mieluiten asuisit: Tukholma, Lontoo, New York? En tiedä, kun en oo koskaan käynyt New Yorkissa, mut luultavasti siellä! Tai Lontoossa. Tai Tukholmassa. Ääääää kuinka vaikee kysymys! :-D en pistäis pahakseni vaikka joutuisin mihin vaan edellämainituista asumaan.
Onko sulla siisti vaatekaappi? Ei ole :-D tällä hetkellä ku asun ns. "kahden kodin välillä" niin mulla on mun vaatekaappi aikalailla laukuissa mitä raahaan edestakaisin mukanani.
Miten sulla on hiukset tällähetkellä? Pörrötakkusena auki, näyttää just siltä että oon just herännyt.
Oliko sulla kiva ripari? Oli! Ensin mentiin sinne sellasella "ei vois vähempää kiinnostaa"-asenteella, mut siitä tulikin loppujenlopuks oikeesti tosi kiva viikko, eikä lopussa oltais haluttu millään lähteä sieltä kotiin.
Tykkäätkö omasta äänestäsi? Enpä mitenkään kummemmin :-D
Käytätkö kynsilakkaa? Yritän käyttää, mut oon tosi laiska siinä kun ne menee huonoks niin nopeesti, enkä ikinä jaksa ottaa niitä kynsilakanpoistoaineella pois. Jos mulla ois enemmän kivoja lakkoja, niin käyttäisinkin niitä varmaan enemmän!
Suosittelisitko Iphonea? Todellakin, en haluis vaihtaa tosta puhelimesta enää mihinkään muuhun!
Jos saisit nyt yhden jutun ilmaiseksi, ihan sama mikä tai minkä hintainen, minkä haluaisit? Haluaisin ulkomaanmatkan ensi maanantaina johonkin lämpöseen ihanaan paikkaan poikaystävän kanssa enemmän ku mitään muuta.
Mikä sai sut viimeks lopettamaan bloggaamisen? Se kun se ei vaan enää ollut kivaa, ei ollut kiva tulla kirjottelemaan ja siitä tuli enemmänkin sellanen "taakka".
Entä aloittamaan uudelleen? En tiedä, sain vaan joku päivä päähänpiston, että nyt mä haluan kokeilla sitä uudelleen :-D
Sun tyylis on muuttunut aikalailla, huomasitko ite mitään radikaalia "vaihetta" jollo olisit päättänyt, että nyt vaihtuu tyyli vai kävikö se jotenkin luontevasti, että ruutupaidat ja venytykset vaihtu pitsipaitoihin ja helmikorviksiin (esimerkki vaan:D)? Ei musta tyylin vaihtumista noin vaan tehdä (ellei oo ihan tuhottomasti rahaa uusia koko garderoobia kerralla), eli mullakin se lähti ihan pikkuhiljaa muuttumaan.
Ootko tyytyväinen kroppaasi? Joo oon tällä hetkellä tosi tyytyväinen! Oisin vielä tyytyväisempi, jos mulla ois vähän väriä pinnassa, mutta se onkin näköjään mahdotonta täällä Suomen kesässä..
Mikä on kallein juttu minkä oot ostanu? En oo ikinä ostanut omilla rahoillani mitään kovin kallista, niin varmaan sitten se mun nahkalaukku.
Lainaatko enemmän saralta vaatteita vai lainaako se sulta enemmän? Se lainaa varmaan multa, mä lainaan siltä tosi harvoin yhtään mitään :-D
Lainaatko ikinä äitis vaatteita, käykö teille esim samankokoset paidat? En lainaa mutta joo käy kyllä, ollaan vaan vähän eri mallisia kropiltamme.
22222
Jos sun pitäs luopua iphonesta nii minkä puhelimen ottaisit? En suostuis luopumaan tosta mistään hinnasta!! :-D
Millon viimeks oot käynny hammaslääkärissä? En muista.. mulle tuli vuoden alussa lappu kotiin että täytyy varata aika, mutta unohin. Kohta täytyis kuitenki mennä ja hoitaa kaikki hammasjutut pois alta ennenku täytän 18, ettei tarvi alkaa maksamaan niistä ihan hullusti :-D
Onko teidän koulussa hyvää ruokaa? Ei..
Jos ois pakko valita niin ottaisitko kissan vai kanin? Pupun, en ikinä haluis kissaa :-D ne ei vaan oo "mun eläimiä".
Ootko ikinä soittanu hätänumeroon, jos oot niin miksi? Oon, mutta en ala kertomaan täällä syytä.
Ootko tehny ikinä mitään tositosi noloa kännissä? Kyllä sitä varmaan joskus on jotain tullut tehtyä mut onneks niistä on jo aikaa :-D
Saako kuka vaan seurata sua instagramissa? (haluaisin seurata sua....) Joo saa kyllä, siitä vaan seuraamaan!
Miten kuvailisit itsetuntoasi? Mulla on mielestäni tosi hyvä itsetunto tällä hetkellä, en oikee tiiä miten kuvailla sitä mutta tää blogi on kyllä varmasti vaikuttanu siihen aika paljon. Oon saanut täällä joskus niin paljon paskakommenttia, et ne on vaan oppinut laittamaan suoraan toisesta korvasta ulos ja sen takia tollaset asiat ei nykyään liikauta mua ollenkaan.
Mikä sun macbookin malli ja tuumakoko on? Macbook Pro ja 13"!
Mitä vaatekauppoja tahtoisit Suomeen? Mulle riittäis jo pelkkä Zara, jos sen sais levittymään Helsingin ulkopuolelle, mutta muuten esim. American Apparel, Primark, Topshop, Forever21, Bershka, Victoria's Secret, Hollister, Bikbok ja tollaset ois tosi kivoja.
Tykkäätkö chick lit-tyylisistä kirjoista? Mä en lue ollenkaan kirjoja, mut jos jotain ois pakko lukea niin lukisin varmasti tollasia!
Paras asia sun kropassa? Tällä hetkellä masu.
Huonoin asia? Mun pituus, se että oon näin kalpee ja sellanen patti mun alaselässä, jonka takia mun selkä on usein tosi kipee ja se myös näyttää tyhmältä.
Vapaa-ajan lempi puuhaa? Tehdä kaikkee kivaa kavereiden kanssa, rentoutua, käydä jumpissa, olla poikaystävän kanssa, tehdä ruokaa jne..
Mitä syöt tavallisimmin aamu-ja iltapalaks? Aamupalaks syön vaan jugurttia/rahkaa ja hedelmiä, jos oon kotikotona niin leipää, koska paahdan aina mun leivät ja Vilulla taas ei oo leivänpaahdinta :-D iltapalaks en yleensä syö yhtään mitään, ku arkisin syödään "lämmin ruoka" vasta tosi myöhään kun Vilu tulee reeneistä kotiin.
Katotko leffoja aina sillee ihan mielivaltasesti et valitset vaa sen mikä tuntuu hyvältä? Joo kyllä katson! Nykyään katson tosi vähän leffoja, ku tuntuu että oon nähnyt jo kaikki hyvät.
Onks sulla aidot tomssit? (mietin vaa noita tän postauksen punavalko raidallisii :) Haha, ei todellakaan oo. Noi on mun tohvelit, jotka tilattiin vaan siksi että saatais 49,70€:n loppusummaan lisättyä jotain, niin että se menee yli 50 eugenin eikä tuu postikuluja. No etittiin sitten Nellyn halvin aletuote ja ne oli noi kengät, 1,50€.. :-D

Kuvat weit

41 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Minkä ikäsenä alotit bloggaamisen? :)

12:21  
Anonymous Anonymous said...

annika oot niin ihanan elosan olonen ja sellanen kiltin olonen :-) yleensä bloggaajista saa tosi törpön kuvan mut sä oot niin tollanen aito ja ihana!

12:33  
Anonymous Anonymous said...

tää ei liity mitenkää mihinkää mut mun on pakko kertoo et näin susta unta :D:D: en tiiä et miettisinkö sua sit just ennen nukkumaanmenoa vai miks ihmeessä :D:D: siin unessa olit meijän lukiossa ja sit meijän piti mennä pelaa jalkapalloa ja sulla oli ne vaatteet mitä suunnittelit laittavas summeruppii, eli musta maksimekko ja se huivi ja sit sä yritit pelata ne päällä mut ei siitä oikein tullu mitään ja sit tulit sanomaa mulle et tuu mun kans istumaa ton kentän laidalle ja siellä me sitte istuttii ja keskusteltiin kaikkea ja katottiin ku muut juoksi pallon perässä :D:D:

12:46  
Anonymous Anonymous said...

Kannattaa tosiaan käydä hammaslääkärissä ennenkuin täyttää 18. Itse täytin juuri 18, menin hammaslääkärille ja laskuksi tuli yli 500e...

13:31  
Anonymous Anonymous said...

Ei oo totta! Noi kysymykset ei todellakaan ole yhtä hyviä kuin formspringin. Sinne tuli aina niin hemaisevia kysymyksiä, että nauratti, mut noille ei voi nauraa ihan ku joidenki 10v. kysymyksiä!

13:55  
Anonymous Anonymous said...

Voitko kertoa sen sivun mistä katot esim pretty little liarsia?

- Cucirca.com
esim. googleen kirjotat "cucirca pretty little liars season 1 episode 2"

14:33  
Anonymous Anonymous said...

Kun varmaan pidät omia jalkojas liian paksuina (en todellakaan meinaa että ne on!), niin pidätkö sitten kaveriasi rumana jos se on vähän pyöreempi/sillä on paksut jalat?

tähän kysymykseen en mielestäni löytäny vastausta :)

14:55  
Anonymous Anonymous said...

Sä oot niin kaunis! Mulle tulee aina kauhee alemmuuskompleksi ko katon sun kuvia D:

14:58  
Anonymous Anonymous said...

onko silja sundberg sun mielestäs kaunis? :-) (life of silja)

15:08  
Anonymous Anonymous said...

Minkä ikäsenä alotit bloggaamisen? :)

- Muistaakseni Annikalla oli blogi n. 14-vuotiaana

15:27  
Anonymous Anonymous said...

Kui usein peset hiukset? :)

18:31  
Anonymous Anonymous said...

Mä haluun nähä kuvan sun masusta!! :-D :-D

18:44  
Anonymous Anonymous said...

Zara löytyy kyllä Turustakin.

18:54  
Blogger Annika said...

anonymous: olin kai 13 :-D

anonymous: hih, no kiva kuulla! :-)

anonymous: hahaha

anonymous: joo niin mäkin oon aatellut että hoidan hampaani kuntoon ennen ku täytän 18 :-D

anonymous: no ei varmasti oo ku sinne laitettiinkin vaan ihan täysin tyhmiä juttuja ja tänne niitä oikeita ja järkeviä kysymyksiä. ei näiden ollutkaan tarkoitus naurattaa.

anonymous: :-)

anonymous: en pidä enää omianiakaan jalkoja mitenkään paksuina mutta ei, en kiinnitä sellasiin ees ikinä mitään huomiota.

anonymous: kiitos mutta pyh pah! :-D

anonymous: joo on kyllä mutta en haluu alkaa arvostelemaan täällä kenenkään ulkonäköjä hyvässä enkä pahassa joten ei pliis tällasia kysymyksiä :-)

anonymous: niin niin.

anonymous: pesen hiukset 2-3 päivän välein :-)

anonymous: no mutta hieno homma, ei kuitenkaan tuu ihan ekana mieleen laittaa mun masusta kuvaa tänne tuhansien ihmisten nähtäväksi vaikka siitä pidänkin :-D

anonymous: ou mai gaad. mä en tarkoittanut tota kirjaimellisesti vaan yleisesti, että se vois levitä vähän muihinkin kaupunkeihin täällä Suomessa.

19:05  
Anonymous Anonymous said...

Haluuks olla pidempi vai?:) oot tosi kaunis!

19:47  
Anonymous Anonymous said...

http://demi.fi/keskustelut/1335319/mua-arsyttaa-ku-annika-o-sano-et-se-ei-kerro-mis-on-toissa-ja-sit-sil-on-instagramis-kuva-ku-silla-on-smarketin-rytkyt-paalla

:-D:-D:-D:-D:-D

19:47  
Anonymous Anonymous said...

Moikka Annika! Mä näin sut levillä keväällä:-) Olitko kenties vinkkarissa viettämässä after skiitä?

20:14  
Blogger Annika said...

anonymous: joo olisin mielelläni pidempi! :-D

anonymous: hahaha, ihan oikeesti ihmiset, teettekö tollasesta demi-keskustelun?! en oo siks koko kesän aikana halunnut kertoo missä oon töissä ettei siitä tuu mitään suurempaa juttua, mut laitoin ton kuvan tänään koska mulle ei oo oikeestaan enää mitään väliä tiedetäänkö mun työpaikka vai ei kun lopetan siellä kuitenkin parin päivän päästä. ootteko nyt tyytyväisiä? :-) gosh, just tollasten ihmisten takia mä en hyväksy tuntemattomia mun Facebook-kavereiks ja näköjään täytyy kohta tehdä sama homma Instagrammillekkin.

anonymous: en oo ollut Vinkkarissa kun olin Levillä :-D

20:20  
Anonymous Anonymous said...

kun alotit koulun vuotta aikasemmin, niin onko siihen jotain erityistä syytä? :) hassua muuten että pidät itteäs tosi kalpeena, kun ei mun mielestä ees näytä siltä!

20:38  
Blogger Annika said...

anonymous: ei ollu mitään erityistä syytä! :-) ja no, oon kyllä tosi kalpee verrattuna siihen mitä mä oon normaalisti heinäkuun puoleen väliin mennessä....

20:42  
Anonymous Anonymous said...

s-marketissa? :D:D:D aattelin et joku....vähän erilaine paikka....hahah:D

20:58  
Anonymous Anonymous said...

miksette hanki vilulle leivänpaahdinta, eihän semmone paljoo maksa :-D leivänpaahdin on välttämätön<3

20:59  
Anonymous Anonymous said...

heips, ku kyselit nuita tv-sarjoja, ni suosittelen kans semmosta kuin Muodon vuoksi (eng. Nip/tuck). Aivan mahtava sarja :)

21:05  
Anonymous Anonymous said...

Hävettikö tuo työpaikka jotenkin sua? :D

21:09  
Anonymous Anonymous said...

miten sä saat lisättyä noi sun kaikki kuvat sillee iphonen kautta tänne tollee kivasti?:--)

21:29  
Blogger Annika said...

anonymous: no mutta hienoa että aattelit, tällasella lähes olemattomalla työkokemuksella kun on vaan vähän hankalaa saada mitään super unelmatöitä näin nuorena! :-) mutta hienoa jos sulla on sellainen.

anonymous: eipä vaan oo tullut hankittua kun ei täällä muutenkaan syödä leipää :-D

anonymous: okei, kiitti vinkistä! :-)

anonymous: ei todellakaan hävettänyt, itseasiassa toi on kivoin työpaikka ja työ mitä oon ikinä tähän mennessä tehnyt. musta ylipäätään mitään työpaikkaa ei pidä hävetä enkä usko että kukaan muu kuin jotkut 15-vuotiaat tekee niin, kaikki työ on kuitenkin työtä. en kuitenkaan halunnut tietyistä syistä jakaa sitä täällä tuhansille ihmisille ennen ku nyt kun oon lähes lopettanut siellä.

anonymous: kun en lisää niitä puhelimen kautta vaan koneelta Flickriin ja sieltä tänne :-D

22:06  
Anonymous Anonymous said...

ootko töissä abc :llä:)?

22:08  
Anonymous Anonymous said...

olitko kassalla

22:24  
Blogger Annika said...

anonymous: en ole niinkuin näistäkin kommenteista varmasti selviää :-D

anonymous: kyllä, teen vaan kassavuoroja.

23:01  
Anonymous Anonymous said...

tää sun blogi on iha huippu! jään kyl seuraamaa:)

00:36  
Anonymous Anonymous said...

Joo mäkin suosittelen tota Muodon vuoksi-sarjaa! Tosi hyvä ja erilainen idea siinä! :)

00:39  
Anonymous Anonymous said...

kun tapasit vilun nii tiesikö se et "kuka oot" tai et oot ollu suosittu bloggari ja kehottiko se sua jatkaan?

00:43  
Anonymous Anonymous said...

voisiksä harkita lyhyttä kiharatukkaa? musta sulle sopis sellanen pöyhkee ruskee lyhyt kihara, voisit alottaa uuden muodin

11:22  
Anonymous Anonymous said...

onko sun iphonen akku heikko, joudutko lataamaan sen usein? ootko löytänyt siihen suojakuoria jostain lahden kaupoista, mistä? :)

oot tosi kaunis ja tykkään sun tyylistä. erityisesti arvostan myös sitä että jaksat suhtautua kaikkiin paskakommentteihin niin asiallisesti! jatka samaan malliin :)

12:03  
Anonymous Anonymous said...

Oon tuo sama tyyppi joka kysyi että hävettikö tuo työpaikka sua, nimittäin aavistin että oot kassalla, ja tarkoitus ei ollut todellakaan antaa sitä kuvaa että sitä pitäisi hävetä. :D Itse nimittäin on 18, olen ollut kassalla keväästä asti töissä, ja todennäköisesti jatkan ainakin puoli vuotta vielä. Kaikki vaan ajattelee että "ikinä en menisi kassalle töihin" ja että se on paskaduunia, ja kaikissa juorulehdissäkin meuhkataan että joku laulaja ajautui NIIN ALAS että joutui KASSALLE töihin :-D Ei kassalla oleminen ole läheskään niin paha asia kuin monet luulee!

Oot ihana<3

13:36  
Anonymous Anonymous said...

Ok, en tunne sua, ja en muista ees mistä löysin sun blogin, mutta nyt ku luin noi sun kysymyspostaukset yms. ni sä vaikutat ärsyttävältä, itsekeskeiseltä ihmiseltä :D
siis emmätiä miten mulle tuli tommonen kuva, mut jotenki toi sun tyylis vastata noihin kysymyksiin oli tosi tyly ja semmonen.. En vaan ymmärrä miten sulla voi olla yli 4000lukijaa ku lisäät huonolaatusia kuvia (joo o sulla ei oo kameraa) ja eikä noi tekstikkää mitää huimaavan hienosti oo kirjotettu :D
No, joo olen ärsyttävä anonyymi joka valittaa sulle täälä, älä ota nokilles tästä halusin kertoa vain mielipiteeni :D

16:37  
Blogger laBarbara said...

amazing photos!nice blog,have a nice summer !

17:33  
Anonymous Anonymous said...

mulla ois vielä se, että meneekö Vilu inttiin ens vuonna ? :)

19:40  
Anonymous Anonymous said...

sillon kun sä juot ni otat sä vaa sen verran et nousee vähän päähän vai vedätkö ihan överiks? nii ja tuleeks tulle helposti darra? :D

11:02  
Blogger Annika said...

-ööh, Vilu ei todellakaan tienny että mulla on blogi niinkuin harvat pojat varmaan tietääkään ja itseasiassa mulla ei edes ollut sillon blogia kun tutustuin siihen :-D
-ei niitä muoteja kuule noin vaan aloteta ja ei, en halua "lyhyttä pöyhkeetä kiharatukkaa".
-iPhoneissa ei oo kovin hyvä akku et kyllä tätä päivän välein (mä lataan aina yöllä!) joutuu lataamaan. ja en oo ostanu Lahdesta yksiäkään suojakuoria mutta esim siellä Trion alakerran puhelinkaupassa varmaan on jotain!
-Vilu ei mee inttiin ens vuonna (jos se menis sen iän mukaan ni sen ois pitäny mennä jo nyt) vaan sit kun se on saanut koulunsa käytyä :-)
-mä en juo mitenkään humalahakuisesti eli sillon jos juon niin harvoin juon ees niin että "nousee päähän" saati sitten että "vedän överiks" :-D :-D ja ei tule darraa mutta voi osittain johtuu siitäkin että en juo paljon!

11:19  
Anonymous Anonymous said...

oot ihan sairaan kaunis! kateeks käy ;)

09:47  

Post a Comment

-17 years old
-Lahti, Finland
-Instagram: annikaollila
-Canon 650D + 50mm f1.8

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home