Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

BLOGIKIRPPIS ON AUKI

8/2/12

BLOGIKIRPPIS ON AUKI

Kuvankaappaus 2012-8-2 kello 18.08.57

Mun kaapit pursuaa tällä hetkellä käyttämättömiä vaatteita, niin mä aattelin kokeilla parilla vaatteella, että miten tää homma toimii tällä kertaa. Jos kaikki sujuu mutkitta, niin voin harkita avaavani blogikirppiksen myös uudelleen! Kohteet on auki viikon verran, eli aikaa huudella on ensiviikon torstaihin saakka.

Kuvaa tai tätä tekstiä klikkaamalla pääset blogikirppikselle!

Ps: osaako kukaan neuvoa miks mun kommenttiboksissa ei voi vastata jokaiseen kommenttiin erikseen, mitä mun täytyy tehdä erilailla et se onnistuu?! :-D

24 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aikas kalliit hinnat :/ muuten olisin varmaan jotain huutanu

21:53  
Blogger Annika said...

anonymous: jep jep, en vaan viiti 0-2 kertaa käytettyjä juttuja millään eurollakaan myydä kun kaikista on kuitenkin maksettu sen 15-50€.

21:55  
Anonymous Anonymous said...

Ei todellakaa oo kalliita noi sun vaatteet tuolla :) oisin nii halunnu ton yhen paidan mut se on liian pieni mulle :( ja mun mielestä sen kommenttijutun voi muuttaa sieltä 'kommentti -asetuksista' :) ku se tuli vähä aikaa sitte käyttöö siis et voi vastaa jokasee eriksee nii kannattaa kattoo asetukset ekaks :) sun blogi on iha huippu ja oot kyl yks täydellisyys ! :)))

22:32  
Blogger Annika said...

anonymous: siis mä oon kattonu ne asetukset varmaan tsiljoona kertaa mut en löydä sieltä kohtaa mitä pitäis muuttaa! :-D sit taas tossa blogikirppis-blogissa se on tullu ihan automaattisesti. kiitos paljon! :-)

22:39  
Blogger Annika said...

nyt mä sen sitten keksin.. :-D

22:41  
Anonymous Anonymous said...

mä ainaki pystyn vastaa näihi :D

22:42  
Blogger Annika said...

niin kun vaihdoin ne asetukset juuri äsken.

22:43  
Anonymous Anonymous said...

tykkään sun blogista tosi paljon! oot myös hirmu kaunis :) miten sait tuon kommentti-jutun? :O

22:51  
Anonymous Anonymous said...

hahah nyt sit otit ton vastausjutun käyttöön, joka on ollut monilla jo aikasemmin :D helpottaa huomattavasti

23:52  
Blogger Annika said...

vaihtamalla asetuksista tän kommenttijutun "koko sivusta" "upotettuun" :-)

00:00  
Blogger Annika said...

niin, en oo vaan ennen tiennyt miten sen saa toimimaan.

00:01  
Blogger meirami said...

At the moment my wardrobe is bursting with unused clothes so I decided to try with a couple of clothes how this would work this time. If everything goes without hitches, I can consider opening a blog sale another time too! Items are open for one week, so you'll have time to bid until Thursday next week.

You can access the blog sale by clicking the image in the post or this text!

00:03  
Anonymous Anonymous said...

Anteeks näin älyttömän tyhmästä kysymyksestä, mutta nyt oon koittanut googlettaakkun vastausta ja itse
Selvittää mut en vaan ymmärrä et miten instagramissa saa siihen kuvan yläpuolelle sen sijainnin/paikan? :-D ko sulla näkyy se siellä muutamassa olevan niin jos viitsisit kertoo :-)

00:55  
Blogger Annika said...

Ennen ku jakaa kuvan (share) niin siihen voi lisätä sijainnin

10:05  
Anonymous Anonymous said...

mikä valokuvanmuokkausohjelma sulla on tossa macbookissa :)?

12:48  
Blogger Annika said...

Pixelmator!

12:49  
Anonymous Anonymous said...

hei ehkä kantsis sensuroida viel toi sähköpostiosote tosta kuvasta (näkyy tossa bloggerin yläpalkissa) ettei sinne tuu lukijoiden viestejä! :)

13:32  
Blogger Annika said...

No eipä tullut mieleen mutta en mä tota osotetta edes käytä, ei oo siis mun ongelma jos joku laittaa sinne viestiä eikä sitten saa vastausta koska tossa sivupalkissa on mun oikee sähköpostiosote minkä tarkistan säännöllisesti ja niihin viesteihin yleensä vastaankin! :-)

14:27  
Anonymous Anonymous said...

missä kaudessa&jaksossa meet PTL:ssa? :>

15:17  
Blogger Annika said...

Ihan siinä kaikista uusimmassa mikä tuli Jenkeissä ulos tiistaina.

15:47  
Anonymous Anonymous said...

ensi viikko on erikseen

23:14  
Blogger Annika said...

Omg!!! Jos etsit täydellistä oikeinkirjoitusta niin lue sitä äikänkirjaa äläkä tätä blogia :-D

23:18  
Anonymous Anonymous said...

miks toi on vaa kutsutuille:oo halusin käyä kattoon mitä siellä on?

14:59  
Blogger Annika said...

Siksi koska siellä ei oo just nyt mitään, se on kiinni.

15:43  

Post a Comment

-17 years old
-Lahti, Finland
-Instagram: annikaollila
-Canon 650D + 50mm f1.8

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home